En sköning till pöjk och brun under vinterhalvåret? Jatack!

En kille jag inte sett på år och dar hörde av sig tidigare ikväll. Älskade saknade flingan som jag lärde känna för första gången på Zakynthos sommaren 2008. Har så bra minnen av den killen att jag skulle kunna sitta och skratta länge. Men iallafall, han ville väldigt gärna att jag skulle komma förbi tegel för att "kötta" lite. Killen drar nämligen till australien på fredag och blir borta till maj. Tydligen... Så väljer han att gästa tegel när jag inte kan. Det är fan inte ofta jag brukar ha något på schemat dagen efter en onsdag. Men nu hade jag det. Det jag vill säga är att jag tycker det är vääääldigt tråkigt att jag inte fick träffa honom. Buhu. Sen att jag tänker tillbaka på minnen såsom just Zakynthosresan. Miss those times.

 

Zakynthos sommaren 2008


Bild tagen strax efter egyptenresan vintern 2008.

Ett besök hos solarieöarna är nu spikat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0