Min grej!

Jag har både en och två mysiga dagar bakom mig. Att mysa är lite min grej. Jag älskar att mysa. Ikväll träffade jag tre söta tjejer också. Även det är lite min grej, att vara omringad av söta tjejer vill säga. Och som grädde på moset vann jag 50 kr på bingolottos julkalender, woop woop. Så nu kan fiona dra ballen i gruset... eller? Fan ta henne. Vad är 50 kr mot en laptop? Nej, nu blev jag istället ledsen i ögat. Försöker trösta mig med att jag kanske kan få mig lite tur i kärlek ändå eftersom jag bara hade lite tur i spel idag?

Annars har jag precis kollat igenom de klipp som finns att titta på där man kan kolla upp hur det gick för de stackars ensamma mammorna efter att kameran slocknade. Jag är besviken. Jag hade en smyförälskelse i jimmy så gissa om jag sken upp av lycka när jag såg vem hon valde. Men den lyckan dog ju rätt fort fick jag höra nu. Han var för fin för emma helt enkelt ;) Men nu ska jag titta på ett avsnitt av the hills innan jag somnar, som jag förövrigt valt att börja följa från början igen. Även där har jag en smygförälske i både jason och brody. Känns som att mitt hjärta slår för väldigt många just nu. Kan det vara så att det är lite av min grej det också, att vara smygförälskad? Jag tror fan det...

Postat av: R

du kan ju ta jimmy! han var väl ledig eller? ;D

2010-11-30 @ 08:43:16
URL: http://beccape.blogg.se/
Postat av: En ledsen musch

tydligen har han flickvän............

2010-12-01 @ 04:25:06
Postat av: Camilla

Maria, vi delar på Jimmy!!!!

2010-12-01 @ 10:42:03
URL: http://camillabreimo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0