Det är mycket man vill ha som man inte kan få

Sådärja! Nu har jag varit social och trevlig mot släkten i ett par timmar. Nu är det folktomt här hemma igen och sysslolös som jag är så tänkte jag sätta mig ner och kika på lite julklappsönskemål. Blev lite småsugen på att själv få öppna lite paket när syster idag fick göra det. Fyller ju faktiskt år snart också. Fyra veckor kvar och jag har då fått gå in genom bolagets dörrar i ett helt år. Jag vill inte bli äldre nu! Har inte en aning om vad jag egentligen önskar mig i år mer än presentkort just för att jag vill kunna bestämma lite själv. Men julen börjar närma sig och något hårt paket vill man ju trots allt finna under granen ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0