En dag mitt i veckan

Det började med jobb. Jag sov lite längre än jag skulle och fick plötsligt brådiiis. Men väl på plats så for dagen iväg med en väldans fart. Slutade lite tidgare och tog mig då hem till becca. Vi hämtade upp fiona och parkerade bilen i sollentuna centrum. Åt mat och pratade. Sen hem till becca igen för lite tvmys och norgeplanering. Japp, ni hörde rätt. I januari flyttar vi till norge. Behöver komma bort. Känns inte som att jag har någotning kvar här att hämta... just nu ialf. Så varför inte ta steget ut i vida världen och testa på ngt nytt då? Vi är förhoppningsvis ett helt gäng som åker - och ja jävlar va kul vi ska ha! Kvällen slutade sen med födelsedagsfika hos chris. Nu; en dejt med kudden. Jobb kallar imorrn! Sweet dreams.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0