En fredag på tegel och en lördag framför film

Idag har jag varit trött. Det är nog det enda som cirkulerat runt i mitt annars så tomma huvud sen jag vaknade av ljudet av en två åring. Sådär lagom kul när man lyckades somna vid 5 tiden imorse efter att ha suttit på lindholmsbussen inatt som känns som en tripp till utlandet. Snöoväder och kallt också. Nej, inge vidare om ni frågar mig. Kvällen började hos therese igår tillsammans med ett gäng lulliga&glada flickor och pojkar. Sen var vi några som tåg våra runda fötter till tegel. Helt jävla folktomt! Pinsamt! Men det är väl meningen att man inte ska ha sådär superkul varje gång man bestämmer sig för att ha det? Men med bra sällskap lyckades kvällen bli skaplig iallafall :) Tog mig upp alldeles för tidigt imorse och höll mig på fötter fram tillsdess att det var dags att säga hejdå till min kära systerson som nu ska få agera riktig storebror, denna gång hemma och inte på sjukhuset. Så nu är det inge mer liv i luckan här inte. Snarare dött. Lyckades efter det turligt nog somna om ett par timmar och vaknade sen till liv igen när det var mörkt ute. Ska nu hoppa in i duschen och sen ta mig till sollentuna hem till becca för lite mys. Hyr nog med mig en film och köper något gott till det. En lugn och mysig lördag :) Ha det bra! Pusspuss. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0