Hej, saknat mig?

Har inte varit hemma så mycket dem senaste två dagarna vilket gjort att bloggen blivit lidande. Fredagen och lördagen har jag redan nämnt. Söndagen däremot, bjöd på lite shopping med becca och sen vidare hem en snabbis för hårfärgning. Mitt stackars hår. Jag ser inte klok ut. Redan imorgon är de jag som ska besöka frisören och fråga vad som går att göra med ett hår som nu ser ut att vara en slags brandrisk. Så kan det gå när man exprimenterar själv - Jävla utväxt! Sen blev det raka vägen hem till chris för att möta upp ett gulligt gäng som var sugna på bingolotto. Det gick inge vidare. Ett norgekontrakt gjordes. Det är nära nu. Snart flyttar vi till lillebrorlandet :) Jag tog mig sen hem till en gosse som önskade sig lite sovsällskap och inte tackar man väl nej till det? Igår joinade jag becca och amadeus i stan en snabbis. Hämtade upp martin också och sen blev det pizza. Vi landade mätta och trötta hos amadeus och kollade lite tv innan det var dags för mig att köra hem en trött tjej. Jag själv fick känna mig liten i någons armar igen. Jag fick somna i någons famn igen. Men idag blir det en ensam natt då jag ska upp tidigt imorgon för ett möte på en förskola där jag troligtvis ska vikariera några veckor in på december :) Och sen är det som sagt, jag som sätter mig hos friören innan jag gör någonting annat.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0