Just nu;

Jag ligger för tillfället i sängen och gosar med min söta systerson Lucas. Den sötsaken ska bo hos oss ett par dagar framöver. Min syster ska nämligen ha barn nu vilken dag som helst. Beräknad att föda en liten prinsessa imorrn. Så det visar sig om jag blir en mycket stolt moster för andra gången redan inom ett dygn. Spännande :) Men nu ska jag strax ta mig till macken och införskaffa mig lite choklad. Stört sugen. Sen ska jag slå på reprisen på ensam mamma söker från igår som jag missade då vi var ett gäng tröttna själar som befann oss hemma hos chris för att spelade bingolotto. Inte varje dag man får med sig pojkarna på sånt. Mysigt. Annars så fryser jag som en jag vet inte vad och är trött som en gnu efter dagen på jobbet. Ge mig s o m m a r!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0