Samma gamla visa men vet inte vad det är för låt

Somnade alldeles försent igår. Jag var arg, irriterad och besviken. Hallå? Här är jag! Jag har inte dött bara för att det inte längre finns något kärleksband mellan oss? Och sen när jag inte längre orkade lägga ner mer energi på det tog batterierna slut och jag somnade. Men då hade klockan redan passerat halv tre så imorse va jag superduper trött. Upp och hoppa, på med kläderna, in i bilen och mot mötet. Allt på 20 minuter. Starkt gjort. Det gick fort. Dem hade fått fel information angående hur länge jag kunde ställa upp att jobba. Typiskt. Men förhoppningsvis går det igenom ändå. Besked får jag imorgon. Sen tog jag mig till en frisör och ställde lite frågor angående håret. Tog av mig luvan efter att ha förklarat och väntade mig därefter ett litet hånflin. Men nej, istället fick jag höra att det inte alls såg så farligt ut som jag själv tyckte. Att det inom mycket kort skulle bli den önskade effekten som jag var ute efter från början. Så jag skippade att lägga ut 800 spänn. Håller nu min ena tumme för att det ska bli fiiiint. Sen drog jag hem och sov och nu sitter jag med skolarbete. En av de få arbetena som finns kvar att göra innan jag är färdigutbildad barnskötare. Känns skönt. Väntar annars bara på att mamma ska komma hem och börja kirra maten för sen ska jag ut och slira på vägarna. Hem till becca och mysa.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0