Slut som artist!

Helgen har varit rätt fullspäckad. I fredags började det med förkrök i stan. Min kära plastsyster emelie, fyllde krogen! :D Så vi var ett gäng glada kisar som drog med henne och såg till att hon förlorade oskulden på ett bra sätt. Första stoppet blev ett ställe som kallades för mycket under kvällens gång, nämligen - royal garden, viktoria och entourage. Inge vidare drag så vi styrde våra runda fötter till nype. Där hade vi betydligt roligare. Trots att någon ville att mitt hjärta skulle blöda för en liten stund slutade kvällen bra! I lördags var det underhållning på högsta nivå. Det var fylla, galenskaper och elaka ord. Vi lite yngre tog oss från den såkallade festen efter mycket om och men. Mötte upp lite annat folk och tog sen taxi till munchen bryggeriet, där det råkade vara något himlans arab-tema... what the fuck? tänkte jag. Så där blev jag inte långvarig. Tog mig istället tillbaka till kungsholmen och somnade på stört i soffan. Vaknade till liv vid 2 idag då solen var påväg ner. KUUUUL! Nu ikväll blir det bara lugnt. Jobb imorgon.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0