Standing where you left me

När jag slutade idag trodde jag att vi skulle få åka och hälsa på syster och den nya bebben på sjukhuset. Men jag hade fel. Då hon var tvungen att läggas in på operation efter förlossningen får det bli ett besök imorrn efter jobbet istället. Har sett lilltjejen på bild men det vore ju faktiskt roligare att få se hennes söta ansikte i verkligheten. Lucas har redan hunnit mata henne och visat upp alla sina bilar. Genom telefon, med endast emilia på bild. Kan man bli mer söt eller? :D Nej. Så dagen har istället spenderats här hemma. Med andra ord så har jag inte gjort något vettigt alls. Nu småkikar jag lite på paradise hotel och snart blir det bonde söker fru. Ha, jag är en nörd. Ska sova tidigt ikväll. Sista dagen på vikariatet imorrn. Lite sorgligt nu när man kommit barnen nära. Men that's life. Blir sen lite ledighet fram till på onsdag nästa vecka då jag ska hälsa på en annan förskola där jag ska få vikariera ett par veckor framöver. Så under mina lediga dagar ska jag sova, det är ju en sak som är säker iallafall. Men annars skulle jag faktiskt vilja köpa något nytt. Egentligen borde jag inte då varje krona som är värd något måste sparas till norge. Men nu har jag inte unnat mig något på riktigt länge. Så den här gången tänker jag göra det ändå! Punkt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0