Working nine to five

Gårdagen bestod av jobb som senare blev till ett besök hemma hos amadeus. Trots att jag inte somnade sådär överdrivet sent igårkväll så var jag i stort sett medvetslös imorse. Helt sjukt trött. Jag pallrade mig upp lite tidigare än jag behövde för att ta mig till vardagsrumsfönstret. Kollade till bilen. Inge frost? Ååh, jag behöver alltså inte skrapa rutorna! Wihooo, tänkte jag och dök ner i sängen lika fort igen. Jag fick dock bara njuta 15 minuter till. Men det var det värt. Dagen gick jättelångsamt och jag var inte alls på humör. Kollade klockan varje kvart och höll på att somna under sagostunden. Jag hade tur som själv läste. Men visst är det underbart att komma hem från en heldag på jobbet och bara ta det lugnt. Inga måsten och inga plikter att göra. Nu kom jag precis ut ur en varm och skön dusch. Extra mysigt att krypa ner under täcket då. Så nu ligger jag här och kollar tv och smuttar på ett glas fanta. Eftersom jag var så trött imorse så tänkte jag försöka somna ännu tidigare ikväll. Med andra ord snart. Och eftersom det varit världens snökaos idag är jag säker på att jag inte kommer undan skrapningen på bilrutorna imorgonbitti också, vilket betyder att jag måste gå upp ännu tidigare. Så nu tackar jag för mig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0