Det blir inte alltid som man tänkt sig

Vilken kväll. Som jag först trodde skulle bli en lugn sådan. Den började med solsidan hos camilla tillsammans med therese. Slutade med en biltur överallt och ingenstans med chaffisen therese - hampe, chris och linus. Därimellan han vi med att besöka kyrkogården där vi bland annat kollade till min älskade mormors grav som var så fin så fin.

Vi hämtade sen upp de tre berusade pojkarna på tegel. På parkeringen fick vi vänta i 40 minuter innan vi hade alla rävar i bilen. Drog sen snabbt vidare till en fest. Där stod vi utanför och kände oss också väldigt utanför. Men vi gillade läget och hängde kvar. Det blev bråk. Vi fick följa kampen mellan chris och en kille som inte är värd att nämnas vid namn. Det ordnade upp sig och vi for vidare för att tanka. Nordea korten visade sig vara spärrade. Osis. Vi bet i det sura äpplet och tog oss till statoil i täby. Väl på plats ska hampe kliva ur bilen på ett smidigt sätt som slutar i ett magplask. HAHA. Jag skrattar åt klantarslet än. Inne på statoil möttes vi av en suris till personal, den höga alex och tjejerna birgitta och ulla. När vi kände oss klara var det bara att ta sig ut till bilen igen. Nästa stopp; donken i hägernäs. Där träffade vi på två fyllehundar som var världsmästare i bodypainting. Det var den snyggaste 60 åringen linus någonsin sett. Vi lärde oss att siffror inte är allt här i livet - nej för det är nämligen mötet med människor. Och en del möten han vi ju faktiskt med under resans gång. Så pluspoäng till alla oss! Det var även ett evigt tjat om hur mycket klockan var också. Att bara tänka en timma bakåt visade sig inte vara så enkelt. Men efter mycket om och men blev vi en efter en sen avsläppta på vardera håll. Vaknar av en blöt puss på kinden och hampe var borta. Jag somnar om. Sen var det två tötta pojkar som stegade ur bilen och tackade för skjutsen. Tillsist var det min tur. Nu är jag hemma i min varma säng igen och lyssnar till musiken på mtv. Sådär, där har ni min kväll. Mycket roande. Men nu - Bedtime. Så godnatt på er! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0