En kväll på kungsan som sen slutade med ett kyrkogårdsbesök

Dagen började med ett besök i åkersberga för lite kalas och uppvaktning av min syster som egentligen fyller 25 år idag. Efter det tog delar av hela släkten sig till max och åt skräpmat. Sen blev det stressigt. Han vara hemma en kvart för att sen åka vidare mot sollentuna där jag först hämtade upp becca. Sen vidare mot o'learys där fiona befann sig med ett gäng grabbar. In där ett tag för att hälsa. Ut oh in i bilen. Mot stan och kungsholmen denna gång. Det var skönt folk och alla var på lyset, glada och härliga. Vi bokade in en tripp till Danmark över en helg som ska äga rum om inte alltför lång tid och Per kammade hem priset som fullast :D Men dock valde vi tre flickor som tog oss dit tillsammans att hoppa utgången som stundade. Det slutade med att vi gick en promenad genom en kyrkogård. Något man brukar göra efter midnatt, eller? Kanske inte. Men tanken var att vi skulle besöka en gammal vän som nu råkade ligga begravd där. Usch då, så hemskt när man tänker på det. Men vi kom fram till att det var alldeles för mörkt och att vi därför skulle ta det en annan dag. Istället körde vi vidare mot statoil där colan och cheesballsen väntade på oss så fint :D Nu ligger jag hemma i sängen igen och känner mig inte alls något vidare trött trots att min kropp skriker efter sömn. Men jag tänkte försöka sova ändå :) GODNAAAAAATT!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0