En slö dag

Det blev en lång sovmorgon, igen. Men resten av veckan vankas det jobb på en förskola i gribbylund. Känns lite småjobbigt nu när man lyckats ställa om dygnen så som jag gjort den senaste tiden. Jag kommer vara en trött människa. Men det är det värt :) Idag har jag annars inte gjort så mycket mer än tagit mig upp ur sängen och gått runt som en zoombie här hemma. Tog en sväng förbi station och mötte upp två härliga killar för lite ytligt snack sådär. Kan behövas ibland. Hemma nu igen och kollar för tillfället på the hills. Börjar bli hungrig. Har inte ätit något idag. Ikväll ska jag inte göra någonting och somna tidigt för första gången på år och dar. Jag hoppas det ska gå bra. Till helgen vill jag göra något kul. Jag är sugen...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0