Fredagsmys

Det blev fotbollstittande igår. Men det var rätt så skönt faktiskt. Jag frös inte alls i min underbara vinterjacka :) Sparkade lite boll också. Längesen nu. Inte varje dag man träffar dessa tjejer heller så det var mysigt att prata av sig lite med varandra. Något som måste göras oftare.

Men nu har jag däremot gjort annat. Stått och fixat iordning allt som vi ska ha till tacosen ikväll. Duktig flicka. Väntar nu bara på att resten av crewet ska kliva innanför dörren här så vi kan sätta igång att äta. Sen är planerna som så att vi ska ta oss hem till becca där även therese redan ska befinna sig. Vad som sker får vi se. Men något krogbesök blir det inte då vi har en liten flicka med oss som blir myndig i november. Pluttan då :) Imorgon däremot, då blir det mer liv luckan. Jag kör på en nykter fredag men en onykter lördag. Det blir perfekt! Ha en bra kväll allesammans :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0