Hejsan hoppsan lillebror!

Det blev inte så mycket bloggande i helgen. Men det blev en trevlig sådan. I fredags tog jag med mig emelie hem till becca där thererse också var. Ganska snabbt tog vi oss därifrån till fredrik och hans kompis adam i edsberg. Alkoholen flödade för vissa men dock inte för mig som satt och smuttade vatten. Jag var duktig och körde. Som jag sa så blev det en nykter fredag och en onykter lördag. Så när gänget skulle ut på krogen tog jag och emelie bilen mot vallentuna, hem till daniel och folket där. Det blev ingen långvarig visit utan vi rörde oss ganska snabbt hem och slocknade i soffan. Så jävla värt med bil ibland. I lördags kom becca och´therese hem till mig för att föra lite innan det var dags för hemmafest. Det var fan inte igår man gick på en sådan. Hampe fyllde 20 och alla var på topp. Himlans kul att träffa gammalt folk  som man hängt med under ens tidigare år här i livet. Lämnade festen för lite sovsällskap runt halv 3. Jag var rätt död sen. Upp tidigt på söndagen och vidare mot stan.

Jag vaknade upp på soffan runt 11 imorse av att emelie satt och åt lite lunch innan hon skulle bege sig till skolan och av att helena sprang runt som en yr höna ;) Så jag befinner mig alltså inte i mitt lindholmen utan fortfarande inne i stan. Ganska skönt. Det blev fort tomt i huset och jag tog mig då till närmsta galleria för att shoppa lite med endast 200 kr kvar på kontot den här månaden. Så det var inte en sådär jättekul shoppingrunda direkt. Så nu måste jag snåla som fan dem närmsta 13 dagarna. Men jag är van. Nu är jag återigen hemma i lägenheten och har precis käkat lite ost och kikat runt lite på datorn efter ett par skor som jag måste införskaffa mig inom kort. Förhoppningsvis redan imorgon. Det får bli ett par svarta kängor denna gång. Skönt nu när det snart vankas minusgrader. Buhu. Tänkte strax zappa runt lite på tvn och försöka hitta något intressant som kan underhålla mig den lilla korta tiden jag har kvar för mig själv här hemma. Imorgon lämnar jag nog stan för landet igen. Massa pussar och kramar! :)

 

Postat av: Isabelle

En fråga bara, du skriver hela tiden om hur mycket du saknar ditt ex, men sedan skriver du om sovsällskap hit och dit. Fundersam på hur det går ihop? Menar absolut inget illa med min fråga.. Alla människor fungerar ju olika, men jag vet själv att när jag verkligen saknar någon så klarar jag inte av att ens tänka tanken på andra människor.. Är det ditt sätt att försöka komma över honom? Och hur klarar du av det när du är så kär i honom?



Vill återigen påpeka att jag absolut inte menar illa.

2010-10-13 @ 18:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0