Helgen är slut och jag är sjuk

Vaknade upp imorse och kunde knappt svälja. Halsen har nu gått och blivit toksvullen och jag känner mig sjuk för första gången på länge. Hostan är tillbaka också. Grattis maria! Turligt nog har jag haft en bra helg som jag glatt kan blicka tillbaka på. I fredags blev det som jag nämnde tidigare en lugn kväll på kungsholmen med mina favoriter. Även dem blev mitt sällskap i lördags. Vi valde att åka till o'learys i sollentuna centrum där vi träffade ett gäng sköningar. Jag var lite av en outsider eftersom jag inte kände dem sen tidigare men jag kom in i gänget ganska snabbt. Efter stängning drog vi alla hem till fiona och fortsatte. Där blev det till någon slags nakenfest. Men om ni frågar mig så gillade jag det och det tror jag inte att jag är själv om att göra ;D Hade skitkul iallafall. Vi alla vaknade upp lite små fulla och en annan skakigare än dem andra vid 12 tiden dagen efter. Drog i mig ett par liter vatten först och sen tog vi oss till närmsta grill. Alla var beredda att döda för fet bakismat. Sen var det dags att säga hejdå och ta sig hem.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0