Inte varje dag som jobb står på schemat

Första dagen jag jobbat på länge. Snacka om att kroppen inte är van alls. Hade som jag befarat svårt för att sova inatt. Kämpade på som vanligt utan någon större lycka. Imorse vad jag trött. För trött för att göra någonting alls egentligen. Men vad gör man? Hade satt klockan på snoozning så det pågick en halvtimma innan jag klev upp ur sängen. Tack gode gud för snooze. Hade inte klarat mig utan det. Snabbt upp och iväg till jobbet. Piggnade till påvägen dit och dagen gick hyffsat fort. Åkte sen hem och slocknade framför tvn. Gissa om jag tyckte det var skönt. Fortfarande rätt borta i huvudet så det ska nog inte vara några problem att somna inatt faktiskt. Woho! Men först blir det kungarna av tylösand innan det är dags att försätta sig i koma igen för att vila upp inför ännu en arbetsdag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0