Jag börjar bli van att befinna mig själv ute på vägarna

Kom nyligen hem efter en kväll som började i sollentuna, hos älskade bettan, där det bjöds på fika och en massa prat. Jag struntade i maten som skulle blivit alldeles för sen att äta ändå och gick istället direkt in på popcornen. Men vad vore popcorn utan dipp? Så det fick bli det också. Äckligt i mångas öron, men gott för mig, och för många andra jag lärt att tycka om det med åren ;) Vi kollade på kungarna och skrattade åt allt det sjuka. Sen fick vi kort därefter en inbjudan till en snäll ensam pojke, vid namn amadeus. Så där höll vi till resten av natten. Det togs kort var tionde sekund och filmen yes man var med oss i bakgrunden. Nu är jag slut som artist igen och har hunnit med så mycket som att borsta tänderna och ska om bara några minuter inta fosterställningen i sängen. Imorgon vill jag köpa mig ett par skor :D Dröm sött!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0