Jobb

Imorgon är det första dagen på jobbet för min del. Så nu framöver väntas det tre veckor av tidiga kvällar och tidiga mornar. Har fått mig ett vikariat på en förskola i gribbylund. Ska bli skönt med lite rutiner. Men lite ångest har jag allt. Jag har inte varit uppe innan 12 på dagarna på jag vet inte hur länge. Så jag kommer vara helt sluuuut. Men tur är väl det att det är värt det! Så jag ska faktiskt hoppa ner under täcket snart och försöka sova mig pigg. Imorgon flyger becca hem från norge också. Hon har varit saknad. Dem fem långa dagarna är nu ett minne blott. Jag klarade mig. Jag lever. Natti nattiii
Postat av: Anonym

åh så go du är, har saknat dig MASSSSA!!

2010-11-01 @ 17:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0