Min torsdag

Idag har jag haft allt annat än roligt. Kom innanför dörren klockan 8 imorse. Sov inte hemma och fick därför offra mig då en av oss skulle jobba. Ja, jag har ju inte riktigt kommit in i det livet ännu så för mig är det svårt att greppa att man faktiskt MÅSTE kliva upp ur den varma sängen. Blä. Men det var bara att gilla läget. Hade turligt nog bilen som stod utanför och väntade på mig. Väl hemma igen va jag en trött själ. Jag gjorde iordning en macka och hällde upp lite mjölk i ett glas. Kröp ner under täcket och kunde därefter pusta ut. Jag var hemma. I min säng. Jag ska få sova. Kan det bli bättre när man är helt slut? Näääääe. Så jag var nöjd :) Somnade rätt fort och vaknade några timmar senare av att det stormade som in i helvete ute. Helt sjukt. Så idag har jag inte rört på mig i onödan. Första gången jag intagit denna säng här hemma på sju dagar. Så jag unnade mig det. Imorgon är det fredag igen, woop woop. Ingen större förändring för mig men oftast för min kära omgivning. Planerna är inte helt i sin ordning så jag får återkomma på den fronten. Nu ska jag kolla reprisen av paradise hotel, som jag valde att hoppa över så tidigt som halv åtta tidigare ikväll, så jag hade något att se fram emot nu. Ha. Sen ska jag väl försöka runda av och kanske sova? Jag får se hur trött jag är helt enkelt. Pöööss :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0