Mys

Ligger i min ensamhet och har det ganska bra. Musik i lurarna och tv att titta på. Jims värld visas just nu, och jag gillaré :) Ganska mysigt att ligga här på soffan och ha vardagsrummet för sig själv faktiskt. Ska strax försöka sova. Hör snarkningar från rummet mittemot. Känns då ganska lockande att få falla in i djup sömn. Men det som stör mig är just snarkningen. Gaaaah! Jag hatar folk som snarkar. Det finns inte på världskartan att min framtida man som jag ska dela säng med för resten av mitt liv snarkar. Nejdu, då blire tameskjuttsingen soffan för den filuren med en gång ;) Imorgon ska jag sova ut ett par timmar. Som vanligt :) Sen ska jag möta upp beccisen i sollentuna centrum för att införskaffa oss lite gott att smutta på. Mysigt. På kvällen väntas det sen annat sällskap framför kungarna av tylösand! Geeky freaky. I know.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0