Nu börjar min helg

Kom hem från jobbet halv fem. Pang bom, i säng! Han dock inte riktigt somna förrän det där dumma alarmet på klockan ringde igen. Har precis packat färdigt de kläder som jag ska ha med mig hem till pappsen i helgen. Ska sova där inatt. Väntar nu på att therese ska komma och plocka upp mig för att sen ta oss till centrum där vi också ska möta upp camilla. Vi ska köpa med oss mat hem till någon och ha det mysigt :) Det ryktas om att någon var sugen på att kolla fotboll också. Ute! I detta regniga och kalla väder? Ja inte var det då jag inte. Så jag håller min ena tumme i hopp om att jag slipper det. Men nu ska jag slå henne en pling och se vad det är som dröjer. Pusshej!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0