Och där var min andra hälft borta

Fyfan. Jag har noll sovtimmar i bagaget och är just nu sjukt övertrött. Typ speedad. Det blev en helnatt hemma hos en kär vän, som vet vad man ska göra när man är trött, nämligen sova. För de var just det han gjorde också. Sov. Så jag och becca satt framför datorn och lyssnade till ljudet av hans söta snarkningar. Nej, juste. Jag hatar snarkningar. Men i det här fallet var det bara charmigt då jag själv inte skulle sova :) Vi tog sen bilen hem närmare halv 6 och var inte hemma någon längre stund innan det var dags att ge oss iväg till arlanda. Jag blev bjuden på frukost och pussade sen becca, som for iväg till norge och blir borta i fem dagar. Buhu. Men nu måste jag sova innan jag går under. Så nu är det jag som slår jag på tvn och drar täcket över mig i några timmar framöver. Jag hoppas ni andra får en mer händelserik dag. Pussss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0