Onödigt inlägg

Som ni kanske såg var jag vaken till så sent som tidig morgon idag. Det resulterade i att jag sov länge länge :) Nu är jag på fötter igen och ska strax ta mig till bolaget innan dem stänger. Måste införskaffa mig lite gott att dricka till ikväll. Planerna är att jag till en början ska hålla till hos systrarna lind med lite annat folk. Jag får se om jag stannar där eller kvällen/natten eller om det dyker upp något senare som gör att jag kan ta mig från lindholmen. Men kanske att det vore skönt med en rätt städad kväll. Hinner nog inte göra så mycket mer än besöket på bolaget. Såg att jag hade fått kommentarer på föregående inlägg där det frågas om jag kan svara på lite frågor. Inte för att jag tror att någon är sådär jätteintresserad av mitt ganska så tråkiga liv. Men varsågod. Fråga på så svarar jag om ett par timmar innan utgången senare :)
Postat av: tobbe

vad ska du köpa på bolaget? ;)

2010-10-29 @ 17:35:14
Postat av: Fi hoe na

Ska vi tjillavippen tillsammans imorgon? :)

2010-10-29 @ 17:46:11
Postat av: ...

Umgås du inte med therese längre?

2010-10-29 @ 19:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0