Snyggt med ett tandläkarbesök tidigt en lördagmorgon......

Igår blev det mys inne i la staden tillsammans med två favvotjejer :) Sen bar det hemåt. Nästan. Fick inte riktigt tillåtelse att sova förrän vid 5 imorse. Så det kändes ganska omysigt när klockan ringde 08.15. Det var nämligen dags för mig att då börja piggna till inför ett tandläkarbesök som dem sjukligt nog hade gett mig idag kl 09.00. Hur var mina tänder då? Jo fin fina :D Inga större fel. Inga hål. OM jag blev glad :) Så mycket som jag nojjat över mina tänder på senaste. Gissat för mig själv hur många hål jag har och tänkt att, nu kommer det bli en hög summa det här. Men nej se där, tji fick jag :D Så det var riktigt skönt må jag säga. Men trött som en björn som nyligen gått i ide så ska jag nu slå på tvn och vila en stund till...

Postat av: Isabelle

har du flyttat till stan från vallentuna nu? eftersom du är där mycket ofta!

2010-10-16 @ 22:46:51
Postat av: Maria

Nej, jag bor fortfarande i vallentuna. Pappas tjej bor på kungsholmen vilket gör att jag befinner mig där ibland.

2010-10-17 @ 17:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0