Svar på dem frågor jag fick

Postat av: tobbe

vad ska du köpa på bolaget? ;)

2010-10-29 @ 17:35:14


Svar: Jag köpte mig några cider och en flarra vin :)

 

Postat av: Fi hoe na

Ska vi tjillavippen tillsammans imorgon? :)

2010-10-29 @ 17:46:11


Svar: Det tycker jag låter som en mycket bra idé fi hoe na darling :)

 

Postat av: ...

Umgås du inte med therese längre?

2010-10-29 @ 19:09:44


Svar: Det har inte blivit så mycket på senaste. Men vår relation förändras inte för det. Vi är lite som systrar hon och jag. Ikväll ska vi ses (:

 

Postat av: lite frågor

1.  Den där "d" som du nämnt i din blogg tidigare har du någon kontakt med honom idag? jag har läst din blogg ett tag:D

2. Hur känner du amadeus? vem är det?


3. Du har fint hår så jag undrar om du gör något speciellt? slingor eller hårprodukter?


4. Har du någon kontakt med ditt ex?

2010-10-29 @ 17:04:13

 

Svar:


1. Ett av mina ex. Den där ”d”, även kallad Daniel vid namn. Det stämmer att jag nämnt honom i bloggen ett antal ggr förr i tiden. Du har koll du :) Han och jag har inte alltid kommit överrens. Kontakten idag är väl sisådär. Det går upp och ner. Vi hörs nångång ibland och har även setts till och från. Så ja visst har vi kontakt men inget som händer dagligen.


2. Amadeus och jag har egentligen känt varandra sen 2006 då vi började i 1an på gymnasiet tillsammans. I samma klass. Vi tappade kontakten efter bara något år pågrund av en del svartsjukedrama och annat trassel. Som sagt, vi var inte stora i sinnet. Men idag har vi återfått kontakten för bara några veckor sen. Riktigt kul. En bra vän!


3. Haha, jaså. Man tackar så mycket då :) Nej, jag är faktiskt mycket dålig på att vårda mitt stackars hår. Har gjort en del färgning på egen hand där jag haft vänner som hjälpt mig. Men visst har jag varit hos frisören ibland och satt i slingor. Men inget utöver det vanliga. När det kommer till schampo och balsam så kör jag bara på det som luktar gott :)


4. Jag antar att du menar Niclas i den här frågan. Vi har ingen daglig kontakt med varandra. Har träffat honom ca 4 ggr sen vi gjorde slut i augusti. Får väl svar på 1 av 10 sms jag skickar till honom. Med andra ord så pratar vi inte mycket men jag vet att han finns där om jag skulle behöva hjälp. Vilket jag ibland behöver.

 

Bara roligt att svara på era frågor. Kul att se att någon läser det man skriver. Så ställ gärna fler frågor för jag svarar alltid :) Nu ska jag duscha och sen träffa massa mysigt folk. Pusshej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0