You know my name not my story.

Herregyyyd vilken trött människa jag är idag. Känns som att jag alltid är trött nuför tiden. No life. Men det kan bero på att jag låg och snackade i telefon i timmar med en killkompis som inte heller han, har lätt för att sova om nätterna. Bestämde mig för att sova runt 6 då mitt huvud inte längre hängde med i samtalet. Somnade fort som fan och vaknade runt 2 idag av att telefonen ringde. Ibland älskar jag min telefon... not. Idag blir det bara ännu en slappardag. Kollade ut genom fönstret nyligen också. Kul väder? tydligen ryktas det om att det ska bli snöstorm idag också? uuh? Aja vi får väl se hur det blir med den saken. Sticker iväg till sollentuna senare och myser till det lite. Men nu ska jag stoppa något i magen sålänge.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0