Även om ett sekel går ska jag vänta på vår tur

Så sitter man lite smått begravd i plugg. På dagarna orkar jag inte ta tag i det vilket resulterar i att det blir en del sena nätter. Dels pågrund av sömnlöshet och dels pågrund av att det är något som måste göras. Men eftersom jag inte kan sova så ser jag inga hinder. Idag har jag spenderat ett par timmar i stinsen med becca. Skulle inte shoppa något, men vad gör jag då? Jo shoppar. Min plånbok gråter just nu, och kommer så att göra resten av månaden också. Sen for jag hem igen innan det var dags för en kvällpromenix med therese efter att ha hämtat mallan på jobbet. En del tjat om en såkallad dejt ligger på mig också, men jag vet inte, vet inte om jag vill. Så med andra ord har det inte skett något mer roligt i mitt liv just nu. Imorgon får vi se vad dagen bjuder på. Skulle behöva åka ut med lite CVn men det ser dock mörkt ut då jag saknar bil. Så det blir nog en lugn dag och sen bio på kvällskvisten. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0