Det blev en dag på akuten

Igårkväll fick jag ju som sagt sällskap framför tvn hela kvällen. Det blev först ensam mamma söker, som sen togs över av gamla avsnitt av big brother på datorn. Sen var det dags för en repris av kungar av tylösand. Jag började känna mig trött strax efter tolv och kände då att det var dags att börja röra sig hemåt. Väl hemma igen var jag  inte så trött som jag trodde att jag skulle vara. Typiskt. Så jag slog på en film som jag efter ytterliggare någon timma somnade till. Vaknade mitt i natten av att jag frös och att tvn stod på. Jag stängde av och satte på mig ett par mjukisar. Låg därefter och önskade mig sovällskap ett tag innan jag sen lyckades slumra in igen.

 

Vaknade imorse av att telefonen ringde. Tjejen i andra luren, nämligen becca, ville ha lite sällskap på akuten då hennes astma inte var att leka med. Så jag tog bilen och hämtade en halvt döende person och styrde bilen mot danderyd. Väl inne på akuten fick vi komma in direkt. Phu, det här går kanske fort...? Men tji fick jag. Där satt vi i båda en, två och tre timmar innan det hände grejer. Mitt blodtryck föll och jag blev alldeles svimfärdig, svettig och skakis. Gick för att hämta vatten. Kände mig sämre så jag var tvungen att sätta mig ner. Men snabbt upp igen efter att fått i mig lite vätska och in till becca som hade fått klartecken att åka därifrån. Yes, äntligen skulle ja få äta. Det blev ett besök på burger king. Sen skjutsade jag hem becca till sig och nu är jag hemma igen. Sådärja, där har ni min dag i sin helhet ;) Nu ska jag hoppa i myskläderna och lägga mig framför tvn. Lööööv

 

Tur är väl det att denna sötsak på ett eller annat sätt alltid lyckas få mig på bra humör iallafall ;)
Postat av: R

Tack min älskade hjärtevän. Vad skulle jag gjort utan dig!? Love you

2010-09-20 @ 20:19:35
URL: http://beccape.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack själv gosis! :) en massa kärlek!

2010-09-20 @ 23:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0