Det blev en sjuk jävla natt

Kvällen började som sagt hemma hos amanda med lite skönt folk innan vi begav oss till det nya sbn, tegel. Det märktes mer än vanligt att man inte satt sin fot där på ett bra tag då det bokstavligen kryllade va 92or. Inget illa menat, men jisses va fort tiden går. Det är skrämmande. Men kvällen var inte förstörd för det. Träffade även på många andra kända ansikten. Gamla som nya. Det värmer i hjärtat att man fortfarande skrattar åt samma gamla minnen varje gång man ses. Som om tiden aldrig runnit ifrån oss. Som om vi alla vill gå tillbaka. Så det blev med andra ord många diskussioner och därimellan slank både en och två öl ner med jämna mellanrum. Så var man plötsligt lite rund om fötterna. Men inte farligt alls. Becca hade sen fixat ride home. Eller ja, nästan. Hennes kära ex till busschafför hade körning förbi tegel så vi passade på att hoppa på. Fick med oss otippade personer också som trodde sig skulle bli körda till vallentuna. Men ha, så fel dem hade. Istället började bussen rulla åt fel håll och vi skrattade oss trötta. Slutade med att grabbarna snällt fick åka med oss och göra vår kväll. Vi åkte och åkte och åkte... Vi stannade utanför donken och köpte oss lite besnin till magen och fortsätte sen vår resa. Det spårade och vi hade allt annat än tråkigt. Efter närmare 3 timmar på bussen så var det dags att hoppa av. Mörby var stoppet. Vi blev sen fyra stycken som tog taxi till kärrdal. Jag, becca och två gossar. Det slutade med att vi alla däckade ganska fort  när vi väl var hemma. Nästan alla iallafall ;) Vaknade upp imorse och kände oss sådär lagom snygga. Fanns dem som kände sig fulla också. Otippad kväll med ett otippat gäng. Men jag tyckte vi gjorde oss ganska bra ihop ;) Haha..

Vi sa sen hejdå till becca som tappert skulle iväg och jobba, stackarn. Medans jag och gossarna tog oss till ett matställe. Vi gjorde sen varandra sällskap på bussen mot vallentuna där dem hoppade av på vägen och jag själv fortsatte hem. Blev medbjuden på lite film. Men jag orkade verkligen inte. Helt slut. Nu tänker jag inte ta mig utanför dörren på resten av dagen. Men för att slutligen beskriva natten och dagen kort, så var det något utöver det vanliga :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0