Det där med stadskörning är inte riktigt min grej

Så sant som det var sagt så var det ett kärt återseende med tjejen vid namn sara :) Det var dock efter en lååång tur lite överallt som vi möte upp henne i centrum. Jag hamnade inne i stan av misstag, helt själv. Eller ja, själv var jag fanimej inte då 1000 miljarder bilar fanns vid min sida och ungefär lika många filer, kändes det som. Fyfan vilken pina det var! Har aldrig svettats så mycket i hela mitt liv. Det såg seriöst ut som att jag hade sprungit flera mil. Nej det där med stadskörning är inte min grej, inte för fem öre! Efter många om och men hittade jag tilldsut becca ståendes utanför karolinska. Det var en lättnad vill jag lova. Sen dröjde det inte någon längre stund innan vi mötte upp sara i mörby c där vi intog ett fik och snackade om allt mellan himmel och jord, men mest skit. Yepp, that's us! Tjejer i ett nötskal :D Men det var en härlig pratstund och en hel del skratt föll även på sin plats. Precis som det ska vara.

Skjutsade nyligen hem becca och har nu kommit hem igen för att pusta ut. Vilken resa. Haha. Nu sitter jag med datorn i knät och med tvn framför näsan. Hittade ett test där man kan testa sig för vilket parti man håller på. Jag som inte har någon som helst koll på det där testade och fick fram att jag tydligen är lite folkpartist och moderat. Men inte hjälpte det mig något, jag fattar fortfarande noll :P Men nåja, nu ska jag fortsätta kolla lite på rena rama rolf som sen följs upp av fångarna på fortet. Ciiiiao!
Postat av: maja

intressant, kan du inte skicka länken där man kan se vilket parti man tillhör :) ? Bra blogg!

2010-09-02 @ 20:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0