En drömmare

Det är nästan sorgligt att jag inte lyckts somna innan klockan slagit ett under flera veckors tid nu. Idag har jag inte ens sovit lika länge som jag brukar, inte såsat i ngn soffa eller lyckats slumra till i en säng. Så whyyy? Jag har verkligen ingen lust till nånting längre. Det vankas fest på lördag och vad säger jag? att jag inte har lust. Vad i helvete är det frågan om? Jag måste ha slagit mig hårt utan någon som helst aning om hur var och när? Men förhoppningsvis hinner jag rycka upp mig lite lite innan lördag så jag kan pallra mig dit med ett leende iallafall. Imorgon ska jag upp tidigt. Ställt klockan och grejer. Inte varje dag det händer. Nio dagar har gått, nio hela dagar utan en skymt av personen som fick mitt hjärta att gå i tusen bitar. Personen som imorgon knackar på dörren redan vid elva. Jag kommer vara trött. Jag kommer vara lättad och jag är rädd för att jag kommer vara en ledsen tjej. Ja, säg mig vad jag inte kommer vara.....? Men nu blir det en dejt med kudden som jag ser fram emot mer än någonsin. Go'natt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0