Första jobbdagen, check!

Hejsan hoppsan lillebror!

Nu är jag nyligen hemkommen från alla snoriga sötnosar på dagis. Håller ena tummen för att inte bli sjuk. Men jag brukar klara mig rätt bra. Är en trött flicka just nu. Natten blev lång, som väntat. Jag bestämde mig ju som sagt för att sova redan runt elva, men gick det tror ni? nej långt ifrån. Vågade inte kolla på klockan så jag låg med ryggen emot. När mobilen väl ringde kände jag för att kasta in handduken. Vafan, nu? Men det var bara att sova in i det sista, snoozade i över en halvtimma och drog sen bokstavligen talat upp min trötta kropp ur sängen knappt en kvart innan jag skulle åka. Imorgon går nog dagen snabbare då jag inte ska jobba så många timmar. Fredag också. Ännu skönare.

Planerna för imorgon efter jobbet är att det blir till att åka in till stan med becca. Vi är bjudna hem till en kille som jag inte sett på år och dar. Fått egen lägenhet och grejer. Kul att det går bra för ngn ialf.. verkligen ;) Tanken var ju först att jag skulle med till grönan och kolla hoffmaestro med ett annat gäng. Men nu blir det inte så då pengar är ett problem för tillfället. Gjort av med allt på skit :/ Så jag får bita i det sura äpplet och hoppa över det helt enkelt. Men jag tror nog det blir en bra kväll utan hoff också ska ni se. Men nu ska jag fortsätta kolla på tv en liten stund innan det väntas mat. Puss&kram!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0