I rymden finns inga känslor

Morsning korsning! Idag gör jag absolut ingenting vettigt. Jag ligger bara och zappar mellan kanalerna och har det supertråkigt. För några timmar sen vibrerade telefonen. Äntligen lite jobb på schemat. Så på torsdag och fredag har jag mina två första arbetsdagar på mycket länge :)) Förhoppningsvis blir det grönan med ett suget gäng på fredagkväll för att kolla in hoffmaestro. Men det visar sig då jag fortfarande inte är 100 på när jag har mitt pluggmöte. Men än så länge är det ett par dagar dit och planerna allteftersom är inte många som det ser ut för stunden. Men ikväll blir det bio med två favoriter. I rymden finns inga känslor ska det kollas på, och jag kan bara hoppas på att det inte är en alltför sockersöt film så jag blir alldeles depp efteråt. Jag som annars föredrar mysiga filmer, skulle helst vilja undvika dem nu...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0