Kärt återseende

Morning! Återigen är jag en tröttis. Jag tror det kan bero på att jag sover alldeles för länge. Men jag orkar inte gå upp. Ska om ca 1 timma börja rulla mot solna där jag ska möta upp beccisen för att sen ta oss till mörby där vi ska träffa sara för en fika och en massa skitsnack. Vi har mycket att ta igen med den tjejen då vi inte träffats på år och dar känns det som. Inte på hela sommaren iallafall, sorglig men sant. Så det ska bli mycket skönt att få se henne igen och höra vad hon haft för sig på senaste :) Sen blir det nog hem igen skulle jag tro för att ta det lugnt innan jag styr bilen mot sollentuna senare ikväll.

jag, sara & becca på rödlöga sommaren 2009.

dags för tandborstning.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0