Långa nätter, där ute finns en värld av långa nätter

Sitter fortfarande uppe i mörkret och gör ingenting alls. Det verkar blåsa en del ute. Har fönstret öppet så jag hör hur det brusar. Lite smått obehagligt tycker jag. Ska nog stänga. Jag borde egentligen ha lagt mig för länge sen då jag ska upp tidigt imorrn och ta tåget in till stan för att möta upp emelie. Men jag fastnade framför burken som vanligt. Men denna gång var det ganska trevligt då en gammal vän, eller man kanske ska säga flirt, smög sig på och tog kontakten. Kan inte komma på sist jag stötte ihop med honom senast. Så det var lite kul. Men strax måste jag nog dessvärre börja avrunda samtalet om jag ska vara någerlunda pigg imorrn. Det väntas nämligen kryssning för hela slanten över natten. Jag tror det kan bli bra. Jag vet att det blir bra. Hemma på lördagkväll igen. Ha det bra nu ni rara och underbara :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0