Mys

Dagen igår började med jobb. Sen åkte jag snabbt vidare till becca där vi käkade pizza och dog för en kort stund innan vi började göra oss iordning för kvällen. Vi åkte sen mot stureplan. Hem till carl-hugo och hans rumskamrat adam. Det blev en lugn kväll. Nästan iallafall ;) Så nu har man fått sig en titt på nya lägenheten. Riktigt fin! JAG VILL OXÅÅÅÅ! Tack för en bra kväll grabbs + becciiis.

Så efter en massa strul med taxin var jag på bussen hem. Väl hemma gjorde jag mig en pizza och drog i mig massa cola. Jag var hungrig. Mätt och belåten somnade jag sen in närmare 6 imorse. Vaknade 9 igen och ville inte gå upp. Lyckades somna om till 11 sen var det full rulle igen. Iväg till åkersberga och nu hemma. Har nyligen fått mat i magen och ska strax ta med mig två andra nötter i det här hushållet till macken på lite shopping. Ikväll blir det hemmamys. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0