Norska är väl ett jävla språk alltså

Det blev inget sturep för mig och therese igår. Vi mötte istället upp becca och fiona i sollentuna och bestämde oss ganska snabbt för att bege oss ut på lite egna äventyr. Vi kan väl säga såhär, att vi hamnade lite överallt. Från pub till pub där tjejerna hävde i sig en och annan öl, fick sig en shot och räddade en vän i nöd medans jag satt och smuttade på mitt vatten då jag snällt valde att köra. Men det var det värt. Det blev tillsist en bra fredagkväll med ett riktigt bra sällskap i bagaget :) Då jag slöt mina ögon närmare kl 5 så var jag en tröttmössa imorse. Gick upp för en stund sen bara och har sen dess inte hunnit med så mkt mer.

Ikväll är det fest med temat medeltiden. Men då jag varken har ngt att dricka eller en krona i plånkan så ser det mörkt ut för mig :/ Har ingen vidare lust att låna pengar för att sen ge bort när jag väl får. Så jag funderar på att skippa den. Trist men sant. Men än så länge är jag inte säker och öppen för förslag. Förhoppningsvis dyker det upp andra bra planer. Men nu ska jag äta tacos. Märks det att jag gillar det? :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0