Röstat för första gången

Igår blev det några lugna timmar hos becca. Sen åkte jag hem och dog rätt snabbt i min säng. Idag har jag inte gjort mer än legat i sängen i stort sett hela dagen med undantag för röstning. Jag bestämde mig ju ganska tidigt för att inte rösta då jag inte är insatt för fem öre. Men jag röstade ändå, så vuxenpoäng till mig :) Så var det bara att åka hem igen och få i sig lite mat. Nu ligger jag och slöar. Men ska om någon minut hoppa in i duschen och sen ta mig härifrån så jag hinner till ensam mamma söker som är ett måste på söndagar :D Har nämligen lyckats skaffa mig lite sällskap ikväll, så med andra ord får den människan offra sig en timma för att kolla på ett av mina favvisprogram med mig :)) Puss puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0