Söndagar har aldrig varit en favorit

Hej hej. Lever gör jag knappt. Har så fruktansvärt tråkigt. Igårkväll befann jag mig bara inne i stan och tog det lugnt hela kvällen då jag var supertrött efter att ha flängt runt på båten som en idiot. Det var a-lagarnas afton, gamlingarna var kåtare än någonsin och raggningsreplikerna kunde inte blivit mer billigare. Så ni kan ju tänka er hur kryssningen upplevdes i det stora hela av oss lammkött på båten ;) Vi var allt annat än pigga när vi väl var hemma igen. Gick snabbt upp till lägenheten för att droppa av packningen och gick sen till närmsta pizzeria. Gott. Senare på kvällen gick jag och emelie ut för att säga hejdå till hennes man. Det slutade med att vi satt på en parkbänk i över 2 timmar och pratade om allt mellan himmel och jord. Sånt man måste prata om ibland. Kväll blev till natt och vi var fullt upptagna med att berätta våra egna livshistorier för att upptäcka att vi började bli en aning frusna. Men det var skönt att få lätta lite på hjärtat. Jag håller alldeles för mkt inom mig just nu. Jag håller i stort sett allt inom mig vilket gör att stunder där jag bryter ihop riktigt ordentligt är något som börjar bli allt mer vanligt nu... Mardrömmen är för tillfället min verklighet. 

Kom hem runt halv 4 idag och dog då för en liten stund i sängen. Har nu precis ätit och ska strax ta bilen över till mamma för att dra på mig lite fräschare kläder. Sen tillbaka till pappa igen för att om någon timma ta tåget till en killkompis där kvällen ska tillbringas. Och för er som inte vet så är det ensam mamma söker ikväll :D Imorgon väntas annars en intervju på morgonen så det blir till att stiga upp tidigt :) wish me luck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0