Tillbaka på landet

Så satt man här igen, i gamla tråkiga lindholmen. Det är bara segt och tråkigt just nu. Vädret är ju inte alls med oss vilket gör att jag har lust att gå i idé. Åh, det är ingen liten depig period jag är inne i just nu ska jag säga er! Det här sugerrr. Annars har jag inte så mkt mer att tillägga mer än att jag precis fått i mig lite mat i magen och ska nu sätta mig ner för att plugga lite alldeles strax. Sen blir det en lååång varm dusch då jag håller på att frysa ihjäl. Men för att inte tråka ut er alltför mkt så slänger jag in lite bilder från ett besök jag och becca gjorde i fredags hos två trevliga gossar :) hej så länge.


http://publishme.se/286/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0