Tisdag

Godmorgon för några, godeftermiddag för de flesta ;) Jag har legat och såsat i någon timma nu. Tog resterna av tacosen vi hade häromdagen till lunch. Sitter nu och försöker överföra bilder från datorn till olika skivor utifall datorn skulle gå sönder. Kul att den tekniska av oss alla ska sitta och klura med det här. Men jag tror det ska gå fint :) Befinner mig fortfarande i stan. Just nu ensam. Men om en stund är det fullt hus igen och då ska vi ta en promenad till solarieöarna, igen. Ja nu när man väl börjat så känns det ju onödigt att sluta. Om man ändå orkade ta sig till gymmet lika ofta som dit. Men en dag ska jag väl försöka ta mig dit också. Men vilken dag återstår att se. Funderar på om jag ska hoppa in i duschen. Men det känns ganska onödigt. Tar det efter solningen istället. Efter idol kanske :D Så nu blir nog till att fortsätta vara tråkig och kolla på tv. Ska börja kika lite på vad det är jag ska göra i pluggväg också. Snart. Imorgon åker jag nog hemmåt. Men ha nu en fortsatt bra dag <3 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0