märks det att jag tråkigt?

1. är du kär? ja tyvärr
2. har du snusat? ja men det är inget jag rekommenderar
3. har du fimpat en cigg på nån annan? inte gått in för det men har hänt
4. har du legat i sängen brevid en kille? ja, det mysigaste som finns :)
5. har du blivit slagen allvarligt? hm.. nja
6. tar du droger? nej
7. har du pussat en tjej? oja ;)
8. hatar du någon? japp!
9. älskar du någon? ja det gör jag
10. har några av dina vänner svikit dig? jag har blivit sviken
11. har du djur? nej
12. har du legat brevid en tjej i sängen? självklart har jag det
13. hatar du dig själv? nej, men alla har vi väl våra stunder
14. gillar du orange? vilken jävla fråga. nej
15. har du skämt ut dej för den du gillar? jag är ganska bra på det, så ja
16. har du en gris? nej, men skulle vilja ha en minigris :D
17. har du en plattång? ja
18. har du en bror? nej bara systrar
19. har du sjukt bra humor? haha tveksamt
20. är du brunett? nope
21. gillar du att stå i duschen flera timmar? så jävla skönt!
22. har du skilda föräldrar? ja
23. har du sagt bög till en kille? många ggr
24. har du sagt fitta till en tjej? inte face to face men visst har jag använt det ordet
25. har du fuskat? i skolan lite då o då
26. har du en tv på ditt rum? yes
27. har du lunar? höhö nej
28. har du msn? ja
29. har du en syster? två stycken
30. har du bruna ögon? nej, blåa
31. gillar du att fota? älskar att fota
32. har du sett dig själv brinna? nej
33. hjälper du dina vänner? så gott jag kan
34. gillar du tacos? bästa maten!!!
35. tycker du att du är söt? skulle behöva ett bättre självförtroende
36. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? skulle vilja göra det men jag är tveksam till det
37. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? nej jag klarar mig bra utan det
38. har du ätit sniglar? finns inte på min matsedel
39. äger du en locktång? arå!
40. gillar du att tugga tuggummi? ibland...
41. borstar du tänderna varje morgon och kväll? har blivit dålig på det, men ska bli bättre
42. hatar du falska vänner? det är ju inte direkt så att jag älskar falska människor?
43. älskar du någon nu? bortsett från vänner & familj, ja
44. Har du gråtit inför en vän? alldeles för många ggr, tro mig
45. Har du sett nån dö? nej tack gode gud för det!
46. säger du vad du vill? oftast!
47. Är du stor? haha inte direkt
48. vad är ditt hela namn? emma maria laura lindgren
50. kan du tala spanska? fick ig i spanska :P
51. är du kortare än 1.60? ja
52. älskar du sommaren? men åååh jaaaa!
53. älskar du vintern? den kan vara mysig
54. har du mer än 6 par skor? japp
55. brukar du sjunga när du är i duschen? nynnar för mig själv gör jag nog alltid, men väldigt tyst ;)
56. har du hoppat ut ifrån ett fönster? ja ett par ggr har jag smygit mig ut
57. har du mer än 3 par mjukisbyxor? hm nej
58. gillar du att städa? bah.. näää
59. gillar du att sova länge? OM jag gör. min passion här i livet (;
60. har du vart med om en olycka? ett par stycken dock ingen allvarlig
61. är du förvirrad? det är mkt som rör sig i huvudet just nu ja
62. har du mer än 6 par byxor? nej
63. gillar du att shoppa? gillar? jag älskar att shoppa
64. har du varit i paris? nej
65. gillar du ormar? hatar ormar
66. har du lagat mat? ja det har jag gjort men det är en av mina sämsta sidor
67. är du klantig? ja, och glömsk!
68. har du foppatofflor? jajjamensan
69. har du mer än 20 låtar på din data? har för tillfället ingen musik på datorn
71. har du träffat en kändis? jo ett par st
72. har du busringt? det har väl alla ändå gjort nångång
73. har du skällt på din bror? ganska svårt när jag inte har ngn bror
74. har du en vän som skiter i dig? det skulle isåfall inte vara min vän
75. har du velat göra saker men vågar inte? ja mycket tyvärr
76. sover du med nått gosedjur? ludde och miranda :D
77. har du åkt nånstans utan att du får? förr gjorde man väl ett och annat bus
78. vill du bara bort ibland? ibland? vill alltid bort nuför tiden..
79. har du tältat? det är klart jag har!
80. har du bränt dig? ja
81. har du lekt med levande ljus? ja dumt nog
82. har du lekt anden i glaset? många ggr, men gud så länge sen det var
83. skäms du ibland? ja
84. bor du i skåne? nej i stockholm
85. är du på sista frågan nu? nej?
86. är du singel? mm
87. har du flygt flygplan nån gång? arå
88. har du kul just nu? med tanke på att jag gör detta så nej inte direkt
89. är du blyg? ja jag kan vara väldigt blyg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0