01:02

Sådärja! Nu har jag två dagars ledighet framför mig. Mycket skönt. Men vad jag ska göra med dem vet jag inte? Käkar fortfarande medicin, så träning är inte det första som prioriteras nu. Tråkigt men sant. Shoppa kan jag inte heller göra. Jag har köpförbud nämligen. kuljul. Men en fika imorgon har jag givit mig själv tillstånd till. Faktiskt. Det ska bli ett kärt återseende med en person som står mig varmt om hjärtat. Det var tre månader sen sist nu, om jag inte minns fel? Kanske fyra tillochmed? Aja, jag kommer i vilket fall som helst ha en ännu större klump i magen än vanligt imorgon. Tur är väl det att jag har skrattat och varit glad idag. Lenny höll mig som sagt sällskap på jobbet och efter det unnade vi oss donken innan vi slog oss ner hos henne framför tvn. Men nu är jag hemma igen. Lite besviken på att oth har haft något sorts uppehåll en längre tid nu. Jag som verkligen behöver den serien om nätterna. Men men. What to do? Hejsvejs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0