En stjärna lyser nu så klart

Jag kan inte riktigt släppa det faktum att det slocknade ett liv på en av de hemskaste platser här i vallentuna, natten till lördag. Bara 15 år gammal valde han att ta sitt liv. Att en så ung person får för sig att avsluta sitt liv på det sättet får mitt hjärta att värka. Trots att jag inte kände honom personligen så blir jag så himla berörd. Jag blir ledsen i själen och tänker konstant på vilken sorg hans familj och vänner går igenom just nu. Mina dyrbaraste tankar går till dem alla. Speciellt till Linda. Det märks tydligt att han var en färgstark person och att han utan tvekan lyckades beröra så otroligt många med sin glädje. Sov gott.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0