:)

Det blev ingen hemmakväll som jag egentligen hade planerat, enda fram tills det att klockan slog åtta. Hoppade in i duschen och tog bilen till ett gäng grabbar tillsammans med min vapendragare therese. Japp japp. Plötsligt var vi tre tjejer som intog en hemmafest. Där har man ju varit ett par ggr tidigare. Riktig partyfixare den där lucas. Bra kille. Väl där fann vi gamla godingar som vanligt och skrattade åt det mesta. Killen med leéndet tog nog priset som underhållaren för kvällen. Fint med sånna människor. Hämtade sen upp sovsällskap åt ena bruden och jag tog mig hemåt. Nu har jag kollat klart på eric saade för ikväll. Det är lite småjobbigt att han har så mycket att göra jämt, men snart ligger han i min säng igen (haha my wish). Egentligen har jag inget att säga så det känns ganska onödigt att ta upp mer tid av min skönhetssömn. Så nu ska här sovas :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0