God förmiddag!

Det var nästan så att jag trillade baklänges när jag såg mig själv i spegeln imorse. Ingen vacker syn vill jag lova. Jag var för en kort stund förvandlad till en emo. En ful jävla emo. Men nu har jag lyckats stoppat något i magen och ska strax in i duschen för att värma mig en stund innan det bär av mot jobbet. Sista jobbdagen, sen tar jag helg. Två dagars ledighet är mycket har jag i dagsläget kommit fram till. Och det tackar jag för! Lenny gör mig sällskap på jobbet ikväll också. Hon är fin hon den där lenny. Annars är det ju derby ikväll. Woho. SOM jag längtat!!! Djurgårdskrooossss!!!! Jag ser verkligen fram emot alla statusar på facebook ikväll... eller? Gäsp.....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0