godnatt alla fina

Och så var jag uppe alldeles för länge igen. Den här gången lite skrämmande länge. Men jag kunde inte slita mig. Har nämligen befunnit mig i en väldigt intressant konversation i ett par timmar nu. Det pratades om allt ifrån alkohol till barer, om det förflutna, sex och till det jag fick reda på mest om, droger. Det ni. Det kan vi kalla ett samtal. Det sjuka är att den här människan inte är någon närstående till mig. Snarare en närstående till mitt ex. Men vem har sagt att det inte funkar? För om man är en nattuggla som jag uppskattas varje samtal man kan få med någon efter 00.00 om nätterna. Så honom tackar jag inatt. Men nu var jag tvungen att tacka för mig och inta kudden. Jobb väntar imorgon! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0