i'm back

Hej&hå mina tappra läsare som nu dem senaste dagarna bara varit så få som två. Men det har varit skönt. Precis så som jag velat ha det. Snart tar jag bort lösenordet. Kanske redan imorgon, jag får se? Men i vilket fall som helst, så befinner jag mig nu hemma i stockholm igen. Denna gång på kungsholmsstrand. Här hemma har det gjorts hembakad pizza och smulpaj ikväll. Bra duo. Annars så har helgen på utö varit hur bra som helst. Inga måsten. Men däremot en jävla massa sol. Så jävla värt. Skönt att få komma bort, umgås med plastsyster och rensa huvudet lite. Så det är nu en brunbränd tjej som ligger nedbäddad framför tvn i soffan. Tänkte sova strax. Imorgon intar jag lindholmen igen. Ska kolla fotboll och sen få mig en träff med fina lenny om allt går som planerat. Jag hoppas ni haft en bra påsk allihop! Nu väntar sängen på att få bli omfamnad. Godnatt <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0